Acest serviciu se adreseaza oricarei societati comerciale care foloseste sau intentioneaza sa foloseasca unul sau mai multe servere linux indiferent de rol - fie ca este vorba despre un server linux cu rol de router pentru reteaua interna sau de un server pentru tunele criptate pe internet(VPN) sau poate un proxy web sau de ce nu un cluster de routere cu sesiuni BGP / OSPF pentru un provider local de Internet, sau ca este vorba despre un simplu server de fisiere sau de ce nu de un controler de domeniu pentru statii de lucru, sau poate ca este vorba despre un server de mail prin intermediul caruia personalul dumneavoastra tine legatura cu clientii, raspunde la tickete etc sau poate ca este vorba despre un server web fie el pentru site-ul firmei dar la fel de bine poate fi un server de hosting pentru site-urile clientilor dumneavoastra sau si mai bine de un server de baze de date unde se stocheaza informatii contabile sau poate unde sunt bazele de date ale site-urilor gazduite pe un alt server)
Tinand cont de faptul ca activam din anul 2007 si de faptul ca oferim o gama larga de servicii care au la baza o infrastructura construita folosind servere linux putem spune ca avem suficienta experienta precum si capabilitatea sa putem administra corespunzator serverele linux pe care le detineti indiferent de rolul acestora in infrastructura dumneavoastra IT.
Externalizarea acestui serviciu catre BluePink vine cu urmatoarele beneficii:
Contractul standard pentru administrarea unui server linux costa 50 eur / luna si include
Optional puteti solicita un serviciu de backup offsite al informatiilor de pe server pentru a preveni pierderile catastrofice de date. Avem un datacenter propriu unde se afla si serverul de backup pe care vom sincroniza periodic (odata la 1 - 7 zile in functie de specificatiile clientului) datele de pe serverul pentru care s-a solicitat serviciul de backup.
Practic veti gazdui in infrastructura noastra o copie de siguranta (backup) a informatiilor pe care doriti sa le salvati la distanta pentru a va putea reveni dupa o pierdere catastrofala de date (de ex. toate hard disk-urile din server s-au ars in acelasi timp datorita unui spike energetic sau poate datele au fost sterse intentionat de cineva rau intentionat etc)
Costurile pentru acest serviciu aditional sunt dupa cum urmeaza:
Costurile deriva din consumul energetic lunar necesar operarii serverelor de backup, a personalului care se ocupa cu monitorizarea si administrarea acestuia, a consumului de banda (copierea datelor se face prin Internet), a numarului mare de hard disk-uri aflate in functiune (8) informatiile / datele dumneavoastra fiind stocate simultan pe mai multe hard disk-uri (2 - 6) si datorita faptului ca aceste disk-uri se uzeaza in timp si trebuiesc inlocuite periodic (in general reinnoim disk-urile odata la 2 ani chiar daca nu este cazul intotdeauna)
In cazul in care doriti sa administram mai multe servere care va apartin putem aplica reduceri de preturi intre 10% si 50% la pretul lunar pentru fiecare server si asta fara a reduce numarul de facilitati oferite lunar prin contract. Informatiile prezentate mai sus se aplica marii majoritati a societatilor comerciale care doresc sa ne contracteze pentru acest serviciu. Putem sa-i servim si pe aceia dintre dumneavoastra care au nevoi aparte cum ar fi un SLA specific, colaborare pentru realizarea de diverse modificari in infrastructura, setup-uri complexe (de ex clustere web sau virtualizare cloud etc) insa in cazul acestor situatii contractul sa va negocia raportat la nevoile clientului.
Desigur putem opera si in format "on call", practic vom face un contract de prestari servicii la interventie iar dumneavoastra veti plati punctual fiecare interventie solicitata insa trebuie stiut ca in aceasta situatie nu vom monitoriza echipamentul si nu veti primi suport tehnic telefonic, veti primi punctual ce ne solicitati atunci cand ne solicitati iar fiecare interventie va fi platita raportat la tipul si durata acesteia.
Acest tip de colaborare este avantajoasa doar pentru societatile comerciale care au o echipa care cuprinde personal tehnic care se ocupa cu monitorizarea efectiva a serverelor de noi fiind nevoie pentru instalari / configurari specifice pe serverele linux sau pentru interventii care ies din aria de expertiza a personalului tehnic existent.
Preturile pe care le practicam pentru interventii care nu sunt incluse in pretul contractului de administrare server linux sunt:
Ex: O interventie in orasul Constanta care dureaza 2h si 24 min costa 35 eur, o interventie in orasul Bucuresti care dureaza 4h si 15 min costa 205 EUR (150 eur diurna + transport si 55 eur interventia efectiva)
Trebuie retinut si faptul ca putem oferi acest serviciu si pentru clientii care nu au un server fizic la sediu sau intr-unul din punctele de lucru (unii clienti prefera poate sa inchirieze servere si sa le aiba in colocare in diverse datacentere) iar in cazul in care optati sa inchiriati de la noi un server sau sa colocati unul la noi in datacenter (vezi oferta) va oferim reduceri considerabile de pret (datorita faptului ca serverele se afla langa noi putem interveni mai rapid si plus sa reducem costurile de deplasare).
De asemenea in cazul in care doriti sa instalam noi unul sau mai multe servere linux ca facand parte dintr-un setup ceva mai complex (de ex. aveti o aplicatie web pe care doriti sa o distribuiti geografic sau doriti sa rulati un server pentru virtualizare sau doriti realizarea unui sistem intern de stocare cu redundanta si failover) pe care apoi doriti sa-l administram noi veti beneficia de un pret foarte avantajos.
Daca va intrebati ce fel de clienti au apelat in timp la serviciile noastre va putem spune ca in portofoliul nostru avem clienti cu nevoi acoperite de contractul standard de mai sus dar si clienti cu infrastructuri inedite (unele dezvoltate de la zero de noi conform specificatiilor clientilor). Administram servere linux cu rol de router pentru cativa ISP din tara, servere email (courier, dovecot, qmail, exim), servere dns (bind), servere de fisiere (samba, nfs, si sisteme distribuite de fisiere cum ar fi gluster fs) unele cu rol de domain controller pentru statii windows (single signon), servere ftp (proftp, pure-ftp), servere web (apache, nginx, tomcat, jboss), servere de baze de date (mysql, postgresql, firebird), administram serverele unui sistem de rezervari online pentru hoteluri, bilete de avioane etc - setup high availability cu failover automat, administram infrastructura completa a unui datacenter ce apartine unui client care ofera servicii de hosting, infrastructura care a fost pusa la punct de noi, administram infrastructura proprie de servere si echipamente pe care le folosim pentru serviciile de gazduire dar si pentru colocare si backup care a fost contruita de la inceput sa fie complet redundanta, administram infrastructura unei institutii financiare care are echipamente in 3 locatii fizice conectate prin legaturi redundante - totul planificat de la zero de noi si pe langa toate acestea testam infrastructuri de tip cloud (scalabilitate pe orizontala a serviciilor).
Preferam Gentoo ca sistem de operare pentru serverele linux administrate / instalate / configurate datorita avantajelor pe care ni le ofera atat noua cat si clientilor nostri (putem optimiza cu usurinta kernelul si serviciile care ruleaza pe server, putem intretine corespunzator serverul, putem face configuratii care nu sunt tocmai standard si incluse in distributie de cei care impacheteaza distributia linux etc) dar acest lucru nu ne-a oprit sa lucram cu distributii precum Fedora, RHEL, Suse, Debian, Ubuntu, Centos pentru ca intelegem faptul ca unii dintre dumneavoastra folositi solutii dependente de platforma (unele aplicatii enterprise ofera suport doar pe anumite sisteme de operare, de ex. avem un client in colocare care foloseste SLES pentru o aplicatie SAP)
Daca doriti sa colaborati cu noi sau doriti o oferta de pret sau daca va putem ajuta cu informatii suplimentare tot ce aveti de facut este sa ne contactati prin metodele disponibile pe site (telefon, email sau formular de contact).
Social Media
BluePink Hosting SRL
CUI: 35533294, Reg. Com. J13/200/2016